dimarts, 19 de gener del 2016

"Mare natura", el meu segon pas en la il·lustració tèxtil

Com us deia fa temps, el passat octubre de l'any passat, vaig estar fent un taller d'il·lustració tèxtil amb la mexicana Gimena Romero, tota una artista dels fils. I va ser el darrer pas per enganxar-me definitivament al brodat.
Una tècnica que la meva iaia ja feia, sobre tovalloles, mocadors, vànoves,...normalment a màquina i que la meva mare també sap fer.

Jo de moment he optat per fer-la a mà. Potser quan sàpiga fer anar la màquina de cosir, la utilitzi per fer alguns traçats diferents.

I aquí teniu la meva segona il·lustració tèxtil, només amb brodat. La tercera va ser la de les fulles, en homenatge al meu pare. I aquesta que veieu va ser el regal d'aniversari de ma mare.
Jo l'anomeno "Mare natura".

Vaig utilitzar quatre colors i una tela de lli, i el tambor el vaig deixar també de marc al final.